Recent content by ibrahim1991

yourko | knight online | myko | private server
One of the most popular MYKO PvP Server of all time
Are you ready to ResurrectioN of YourKO ?
PLAY NOW
  1. ibrahim1991

    kojiro

    serverda alt imitin altında gb satan emek hırsızlarını banlayıp forumu ağlama duvarına çevirdiğin için teşekkür ediyorum
  2. ibrahim1991

    3. Client Önerisi

    sen pazar yap bu nasıl bı ıstek sen pazar yapcan dıye mıllet atak ban mı yesın
  3. ibrahim1991

    Konu neden silindi Warrior için 3bin harca ama Karakter çöp

    5000 tl verip dm kesiosan sıkıntı orda başlıo aga
  4. ibrahim1991

    Dark Mareden çıkanları söylüyorum 2 gündür boşa kürek çekiyorum

    cardinalde eliyle mücadele edip 3 sn de bı basılan adamın sizin afk farm çarınızdan daha çok para kasması neden saçma oluyor
  5. ibrahim1991

    isiloon stone

    geçenki yourko serverlarında olan lamiadaki isiloon stone bu serverda yok mu myko için çok iyi bi etkinlikti bence
  6. ibrahim1991

    YENI Knight Online PvP Camiasının Yüz Karaları[BİLGİLENDİRME]

    bunların ben ta anasını sıkeyım
  7. ibrahim1991

    RAMBOS

    tabiki warrior kardeşim deşersin
  8. ibrahim1991

    Yeni sunucu için merak edilenler

    he z1 ciyim sen kaç tuşa basıon warrıor oynarken 3 tane skilin var zaten
  9. ibrahim1991

    Yeni sunucu için merak edilenler

    mele lerin server açılınca ağlamasına alıştıkda artık server açılmadan ağlamaya başlamışlar
  10. ibrahim1991

    Öneri ( başlangıç levelı)

    serverda yeteri kadar user var zaten sen artık serverı karalamayı bırak
  11. ibrahim1991

    Instagram melee

    komutçu priest lazım mı
  12. ibrahim1991

    Warriorların descent skilini erkenden açmak için bir şeyler yapacak mısınız?

    server açılmadan 62 cap olcagı belli değilmiydi benim anlamadığım bende o zaman helis atmak istiyorum
  13. ibrahim1991

    Warriorların descent skilini erkenden açmak için bir şeyler yapacak mısınız?

    warriorlar her server oldugu gıbı aglamaya devam edıyor
  14. ibrahim1991

    Arc shot shadow hunterden net fazla vuruyor.

    arc shotla shadow hunter zaten aynı vurur kardeşim serveri karalama