YENI Çevrimdışı (OFFLINE) Ticket Sistemi / Destek Talebi

  • Hoş Geldin Guest,




yourko | knight online | myko | private server
One of the most popular MYKO PvP Server of all time
Are you ready to ResurrectioN of YourKO ?
PLAY NOW
Status
Not open for further replies.

Kojiro

Administrator
Administrator
3 Yıllık Üye
2 Yıllık Üye
1 Yıllık Üye
Sep 14, 2016
2,964
5,604
312,087,600
1,014,519
Çevrimdışı (OFFLINE) Destek Talebi/Ticket sistemi nedir?

Geliştirdiğimiz sistem ile artık oyun yöneticilerimiz OFFLINE (Çevirim dışı) olduğu taktirde bile oyun içi sorunlarınızı, hesap sorunlarınızı, oyuncu raporla gibi seçenekleri kullanarak oyun içerisinden Destek Talebi oluşturabileceksiniz ve böylelikle yöneticilerimiz giriş yaptığında destek talebinize bakıp size hızlı bir şekilde dönüş sağlayacaktır.

Çevrimdışı (OFFLINE) Destek Talebi/Ticket sistemi nasıl kullanılır?

Ekranın Sol üst köşesinde bulunan "T" Buton'una tıklayınız.

image.png


Açılan pencereden
Select Category 'nin yanında bulunan
image.png
Buton'una tıklayıp hangi konuda
ticket/destek talebi atmak istiyorsak onu seçiyoruz.

image.png


Enter Subject Bölümüne ticket/destek talebi başlığınızı, Enter Message Bölümüne sorumuzu yazıp alt tarafta bulunan Create & Send Buton'una Tıklıyoruz.

image.png


Create & Send Buton'una tıkladıktan sonra sağ tarafta bulunan Current Tickets Bölümüne ticket/destek talebimiz düşecektir. Buradan ticket/destek talebimizin durumuna bakabilmemiz için kutuda bulunan başlığımıza 2 Kere faremiz ile üstüne tıklıyoruz.

image.png


Kutuda bulunan başlığımıza 2 kere faremiz ile üstüne tıkladıktan sonra açılan pencereden, Cevaplan verildi mi? Ne cevap verildi? buna bakabiliyoruz. Ayrıca ticket/destek talebimiz cevaplandıktan sonra bize ticket/destek talebiniz cevaplandı gibisinden oyun içinde özel mesaj gelmektedir.


image.png





 
Status
Not open for further replies.